Regalo 5 comptes a Google Wave!

13 Novembre 2009 at 2:43 pm 10 comentaris

Per les 5 primeres persones que escriguin un comentari dient que volen compte, i per què!

És molt important el per què! Que tinc curiositat…

google_wave_logo-620x336

Entry filed under: General. Tags: .

Algorismes de Cerca Heurística Facebook vs. Tuenti

10 comentaris Add your own

  • 1. diana  |  13 Novembre 2009 a les 2:47 pm

    M’encanta provar-ho tot. He sentit el Ganyet a RAC1.
    Voldria saber si em farà la vida més fàcil. Estic farta de tenir mil comptes i aplicacions web amb 5000 contrassenyes i logins diferents. Vull tenir-ho tot en 1.

    Respon
    • 2. mutsuda  |  13 Novembre 2009 a les 2:58 pm

      Perfecte doncs! Ja estàs convidada. La invitació pot trigar uns dies en arribar.

      Respon
  • 3. Sekuela  |  13 Novembre 2009 a les 4:20 pm

    Doncs tinc curiositat per provar-ho. He sentit tant a parlar de Wave que hem pica la curiositat. Sord que estic subscrit per rss que si no no me n’entero de l’entrada.😛

    Respon
    • 4. mutsuda  |  13 Novembre 2009 a les 5:54 pm

      Fet!

      Respon
  • 5. seruji  |  14 Novembre 2009 a les 6:44 pm

    doncs jo és que no ho tinc gaire clar…. Veig que tothom va boig per aconsseguir invitacions. Tu m’ho recomanes?

    Respon
    • 6. mutsuda  |  14 Novembre 2009 a les 6:57 pm

      Depèn sobretot de si la teva gent ho fa servir. Jo t’envio la invitació i quan tinguis invitacions invita a tothom que creguis que ho faria servir xD

      Respon
  • 7. Jordi  |  15 Novembre 2009 a les 11:19 pm

    A mi també m’agradaria provar-ho, la veritat! Tot i que encara no sé ben bé com funciona (vaig intentar tragar-me la presentació pero quan portava 40 minuts ho vaig deixar :P)

    Fins aviat

    Respon
  • 8. moscallon  |  9 Febrer 2010 a les 5:52 pm

    Soc un estudiant d’enginyeria electrònica que visita el blog de tant en tant. Si algú té cap invitació restant, li agraerïa que me la enviesi. Sempre m’ha agradat la idea d’un espai col·laboratiu en línia, tant per assignatures entre estudiants com per a petits projectes

    Respon
    • 9. mutsuda  |  9 Febrer 2010 a les 6:27 pm

      Ja estàs convidat! Suposo que la invitació t’arribarà en breu.

      Respon
      • 10. moscallon  |  9 Febrer 2010 a les 6:29 pm

        Quina eficiència!

Deixa un comentari

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


RSS Twitter

  • S'ha produït un error; probablement el canal ha deixat de funcionar. Torneu-ho a provar d'aquí una estona.

Flickr Photos

Onada #iphone7 #takenwithaniphone7 #sea #wave #mediterranean #water

Palacio de cristal #iphone7 #takenwithaniphone7 #palaciodecristal #madrid #retiro #park #architecture #glass #blue #sky

Barcelona buildings #iphone7 #takenwithaniphone7 #barcelona #buildings #skyscraper #skyline #sky #sunset #night #agbar

More Photos

Posts Més Vistos

Blog Stats

  • 47,970 hits

del.icio.us


