100.000 invitacions de Google Wave avui!

30 Setembre 2009 at 12:34 pm 9 comentaris

Si sou dels que va demanar un compte de Google Wave per a la versió Beta, potser sou afortunats i demà rebeu una invitació. Si ho sou, no dubteu en donar-me la vostra adreça per així poder començar a crear onades!

Captura de pantalla 2009-09-30 a las 01.46.53

Entry filed under: Software. Tags: .

Post a Google Wave into your blog! Algorismes de cerca cega

9 comentaris Add your own

  • 1. Marta Casar  |  30 Setembre 2009 a les 4:07 pm

    Jo no he estat afortunada… però potser m’hi podras convidar?🙂

    Respon
    • 2. mutsuda  |  30 Setembre 2009 a les 6:46 pm

      Si em donen invitacions, les començaré a repartir a les persones que me n’han demanat, si me’n donen prous potser te’n puc enviar una xD

      Respon
  • 3. XaviPB  |  1 Octubre 2009 a les 11:53 am

    A mi també m’interessa! Gràcies

    Respon
    • 4. Marta Casar  |  1 Octubre 2009 a les 4:37 pm

      Mutsuda, et surten amics per totes bandes!🙂
      Jo, es que fa enveja…

      Respon
      • 5. mutsuda  |  1 Octubre 2009 a les 5:26 pm

        De moment m’han donat només 8 invitacions, i tinc bastanta gent a qui donar, si veig que me’n sobren ja les repartiré amb més gent.

  • 6. Marta Casar  |  11 Octubre 2009 a les 7:27 pm

    Si veus la meva adreça… veuràs que ja tinc Wave!

    Si em dones la teva adreça, potser podem xerrar una estona (només tinc un amic amb Wave, i ho fa servir per feina només…)

    Respon
    • 7. Xavi  |  12 Octubre 2009 a les 5:40 pm

      Hola,

      Que tens alguna invitació lliure pel google wave?

      Gràcies

      Respon
    • 8. Dani  |  28 Octubre 2009 a les 1:24 am

      Que tindries alguna invitació?? Moltes gràcies!!!!!!!!!!!!
      correu (a ) lamalla. net

      Respon
  • 9. diana  |  13 Novembre 2009 a les 2:40 pm

    Et queda alguna invitació per a mi?

    Gràcies!

    Respon

Deixa un comentari

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


RSS Twitter

  • S'ha produït un error; probablement el canal ha deixat de funcionar. Torneu-ho a provar d'aquí una estona.

Flickr Photos

Onada #iphone7 #takenwithaniphone7 #sea #wave #mediterranean #water

Palacio de cristal #iphone7 #takenwithaniphone7 #palaciodecristal #madrid #retiro #park #architecture #glass #blue #sky

Barcelona buildings #iphone7 #takenwithaniphone7 #barcelona #buildings #skyscraper #skyline #sky #sunset #night #agbar

More Photos

Posts Més Vistos

Blog Stats

  • 47,970 hits

del.icio.us


