Kikujiro no Natsu

12 Juliol 2009 at 12:32 pm 7 comentaris

Ahir vaig veure la pel·lícula “Kukjiro no Natsu” (l’estiu d’en Kikujiro). És bastant paranoica, surten coses rares, i és bastant lenta, però en general em va agradar. El que em va cridar més l’atenció va ser l’última escena de la pel·lícula. En ser una peli tan lenta em vaig poder fixar en els graffitis que hi havia escrits al ciment que hi havia al darrere dels protagonistes, i em va cridar l’atenció veure un nom escrit amb lletres del nostre alfabet, però no només això, sinó que estava escrit amb lletra lligada i mig cursiva, cosa que els japonesos no fan mai, ja que a dures penes escriuen amb lletra de pal. Fins aquí és si més no anecdòtic, però la cosa va més enllà, i és que el nom de què parlo és el meu i a més està escrit de la mateixa manera que jo l’escrivia a segon de primària, qua ens obligaven a fer lletra lligada i cursiva.

Us deixo un fotograma de la peli juntament amb una foto de la portada del meu llibre de lectura de segon de primària on hi tinc el nom escrit.

kikujiro

foto

Entry filed under: Paranoies. Tags: .

TMB Ubiquity Command Barcelona, 4AM Weird Sky

7 comentaris Add your own

  • 1. Vero  |  12 Juliol 2009 a les 12:41 pm

    Uala… QUÉ FUERTEEEEEEEEEEE!!!!!!!

    No puedo decir nada más jajaja

    Respon
  • 2. Mina  |  13 Juliol 2009 a les 1:10 am

    jajaja!
    quina gracia, tu!
    vols dir que no es un fenomen paranormal? perque la lletra realment s’assembla a la teva de quan eres petit, i es el teu nom…
    sera… UN FANTASMA O ALGO! uaaaaa! vindra a per tuuuu!😀
    (no m’ho tinguis en compte, aixo es l’aire california que m’esta tornant boja!)

    xoxo

    Respon
  • 3. Ana  |  13 Juliol 2009 a les 9:25 pm

    q bo! xD segur q d petit no tnies una afició oculta i eres graffitero?? :p

    Respon
  • 4. Albert Bellonch Llargués  |  13 Juliol 2009 a les 10:52 pm

    Que fort Masumi! Quines coses més curioses que ens depara la vida!

    Respon
  • 5. inventariant  |  15 Juliol 2009 a les 12:59 am

    osti tu…!!!
    què fooooort!!!

    propos una investigació sobre el lloc del rodatge!!!!! és flipaaant!
    jo m’hi poso com a documentalista… potser m’hauràs d’ajudar amb el japonès!!!

    no pot ser teva la pintada…??? no recordes alguna trastada infantil fa molts anys…??? és boníssim…
    no m’estranya q ho hagis classificat dins de “paranoies”, juajuajuajua!

    m:-D

    ps: per cert, q he sabut fa poc q masumi s’utilitza també molt com a nom de nena, oi? el google imatges dóna com a resultats unes ties bastant “mazizorres”, jajajaja! ;DDD

    Respon
  • 6. mutsuda  |  15 Juliol 2009 a les 1:09 am

    Doncs jo no recordo haver fet cap pintada jaja, però estaria bé anar a investigar el lloc, tot i que la peli és del 1999, i pot haver canviat bastant…

    Masumi és nom unisex, però majoritariament és nom de noia, i curiosament, de noia macizorra… xD

    Respon
  • 7. Marc  |  15 Juliol 2009 a les 8:15 pm

    Expedients ics (icsdé, de fet😄😄😄 XD)

    Per cert, molt bona feina per la part del Harry que et toca ;D

    Respon

Deixa un comentari

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


RSS Twitter

  • S'ha produït un error; probablement el canal ha deixat de funcionar. Torneu-ho a provar d'aquí una estona.

Flickr Photos

Onada #iphone7 #takenwithaniphone7 #sea #wave #mediterranean #water

Palacio de cristal #iphone7 #takenwithaniphone7 #palaciodecristal #madrid #retiro #park #architecture #glass #blue #sky

Barcelona buildings #iphone7 #takenwithaniphone7 #barcelona #buildings #skyscraper #skyline #sky #sunset #night #agbar

More Photos

Posts Més Vistos

Blog Stats

  • 47,970 hits

del.icio.us


