Nova versió del DIEC online!

30 Març 2009 at 11:38 pm 3 comentaris

Ja està disponible la segona edició del diccionari de l’Institut d’Estudis Catalans online! Entre d’altres, han canviat la definició de matrimoni, adaptant-la als nous temps.

matrimoni

1 1 m. [AN] [DR] [SO] Unió legítima entre dues persones que es comprometen a portar una vida en comú, establerta mitjançant certs ritus o formalitats legals. Matrimoni religiós. Unir-se en matrimoni, contraure matrimoni. Anul·lar el matrimoni. Va ser un matrimoni de pura conveniència. En alguns països la legislació preveu el matrimoni entre dues persones del mateix sexe.

El podeu consultar a http://dlc.iec.cat/

EDIT: Afegeixo dues captures, un a del 8 de Gener del 2009, i l’altra d’avui:

Imagen 1

Captura de pantalla 2009-10-08 a las 18.37.18

Entry filed under: General. Tags: .

Actualitzar l’estat de Twitter des de la línia de comandes (linux) Manual eXist [versió alpha 3]

3 comentaris Add your own

  • 1. Dani  |  31 Març 2009 a les 10:14 pm

    Iep! El DIEC2 està disponible des del 2007 (jo porto més d’un any utilitzant-lo). Pel que he llegit diria que el que surt ara és la versió en paper. O és que han canviat la versió on-line un altre cop? (llavors ja seria la 3a edició). Jo, almenys pel format, la veig igual que sempre.

    Vagi bé!

    Respon
  • 2. mutsuda  |  31 Març 2009 a les 10:35 pm

    Jo porto uns quants mesos buscant la paraula matrimoni al diec online, i sempre em sortia, “Unió entre un home i una dona”.
    Des sobte ahir vaig buscar la paraula, i vaig veure que per fi l’havien canviat. Ho vaig associar a que per fi havien digitalitzat la segona edició del DIEC que segons la wikipedia existeix des del sant jordi del 2007.
    I n’estàs segur que sempre sortia aquell Benvinguts a la segona edició blablabla? Jo no m’hi havia fixat mai llavors…

    Respon
  • 3. Dani  |  1 Abril 2009 a les 12:03 am

    Ara que ho dius potser sí que no sortia la frase aquesta… no t’ho puc assegurar però la veritat és que no em sona… Deuen haver fet una actualització.

    Respon

Deixa un comentari

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


RSS Twitter

  • S'ha produït un error; probablement el canal ha deixat de funcionar. Torneu-ho a provar d'aquí una estona.

Flickr Photos

Palacio de cristal #iphone7 #takenwithaniphone7 #palaciodecristal #madrid #retiro #park #architecture #glass #blue #sky

Barcelona buildings #iphone7 #takenwithaniphone7 #barcelona #buildings #skyscraper #skyline #sky #sunset #night #agbar

Sailing Barcelona #iphone7 #takenwithaniphone7 #barcelona #sailing #sky #skyline #whotel #hotelw #sky #clouds #mediterranean

More Photos

Posts Més Vistos

Blog Stats

  • 47,961 hits

del.icio.us


