Aposta personal

4 Novembre 2008 at 10:21 pm 5 comentaris

La meva intenció demà, és la d’intentar no assabentar-me de qui ha estat vencedor de les eleccions nord americanes.

Fins a quina hora del dia de demà creieu que podré aguantar sense llegir-ho sense voler a algun lloc, o sense que algú m’ho digui sense que li hagi demanat?

EDIT: Finalment, i tot i algun intent de sabotatge a primera hora del matí, ha guanyat més o menys la segona, perquè en realitat ho he descobert de camí a la feina. Concretament a les 8.23, quan m’he girat un moment per veure per quina parada anavem (Provença) i hi havia tot de gent llegint el Què. M’ha estat impossible veure en gran “OBAMA..” total, que al final he aguantat poc, i això demostra que hi ha coses impossibles de no saber tot i no voler.

Fins la propera!

Entry filed under: General. Tags: .

Finally here! Magic Flute – Das klinget so herrlich

5 comentaris Add your own

  • 1. inventariant  |  5 Novembre 2008 a les 7:30 am

    queeeeeeeeeee booooooooo!
    jo vull saber els resultats d’aquesta teva enquesta particular!!!!!!
    JUAJUAJUA!!!😀

    Respon
  • 2. Edu  |  5 Novembre 2008 a les 7:30 pm

    Havia votat la segona jo! xD

    Jo me n’he assabentat a les 7, ma mare m’ho ha dit (sense que l’hi preguntés) ja que estava escoltant la ràdio.

    Respon
  • 3. Ana  |  5 Novembre 2008 a les 7:43 pm

    Viscaa!! e encertat!🙂 estava clar q veuries a algu al carrer amb algun diari gratuït q portes a la portada el resultat!!jeje :p

    Respon
  • 4. Nogués  |  6 Novembre 2008 a les 12:32 am

    Pensava que la teva voluntat aguantaria més…

    Respon
  • 5. mutsuda  |  6 Novembre 2008 a les 12:39 am

    El tema és que la voluntat hi era tota l’estona xD
    No he obert el missatge que m’han enviat per dir-me qui havia guanyat. No he agafat cap diari que m’han ofert…
    Però irremediablement he girat el cap per mirar per quina parada anàvem (entre catalunya i provença se’m fa etern), i he vist la renglera de gent amb el diari obert…

    Respon

Deixa un comentari

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


RSS Twitter

  • S'ha produït un error; probablement el canal ha deixat de funcionar. Torneu-ho a provar d'aquí una estona.

Flickr Photos

Onada #iphone7 #takenwithaniphone7 #sea #wave #mediterranean #water

Palacio de cristal #iphone7 #takenwithaniphone7 #palaciodecristal #madrid #retiro #park #architecture #glass #blue #sky

Barcelona buildings #iphone7 #takenwithaniphone7 #barcelona #buildings #skyscraper #skyline #sky #sunset #night #agbar

More Photos

Posts Més Vistos

Blog Stats

  • 47,970 hits

del.icio.us


