Wake up mind split

9 Octubre 2008 at 9:35 pm 5 comentaris

No se si a algú li passa això o alguna cosa similar…

Entry filed under: Paranoies. Tags: .

Un gran dia ens espera! Novetats Apple

5 comentaris Add your own

  • 1. Dani  |  10 Octubre 2008 a les 9:43 pm

    No sé si he entés exactament el que vols dir, però diria que em passa el mateix! L’estat de surrealitat és realment molt surrealista… i el: per què no ha sonat el despertardor?? (quan en realitat ha sonat) és força comú xD

    Respon
  • 2. mutsuda  |  11 Octubre 2008 a les 7:59 pm

    Jaja veig que no sóc l’únic doncs! Visca!

    Respon
  • 3. Ana  |  12 Octubre 2008 a les 4:25 pm

    A mi el que em passa és que molts cops per mi l’estat de “surrealitat” és com la realitat.. en un primer moment en sóc conscient d’haver apagat el despertador, però després és com si entrés en un estat entre el conscient i l’inconscient i visqués en una pel·licula que per a mi ja seria com el dia real. El més curiós és que no me n’adono que realment no m’he aixecat fins que dins de la pròpia pel·licula reflexiono sobre si realment allò és la realitat, i quan em convenço de que no, em desperto… també haig de dir que crec que a mesura que ha anat passant el temps cada cop aquests periodes de no saber on estic s’han anat tornant més curts.. com si el meu cap ho hagués assimilat per repetició i se n’adonés abans! xD
    nose si me explicat prou be.. pero he fet el que he pogut :p!

    Respon
  • 4. Berta  |  13 Octubre 2008 a les 11:14 am

    Jaja, ho he entès, Ana!🙂

    A mi em passava a l’època del Sant Gregori que sonava el despertador i en comptes de llevar-me i vestir-me… somniava que ho feia… era horrible despertar-se i veure que feies tard i que encara anaves amb el pijama… per sort ara no em passa i simplement dormo pensant 5 minuts més… i passen 10, 15…

    Respon
  • 5. Hiro  |  17 Octubre 2008 a les 1:35 am

    No és el mateix però jo en l’epoca escolar quan sonava el despertador em llevava adormit, l’apagava i tornava al llit del tot inconscient. Es podria dir que jo passava directament de realitat (dormit) a surrealitat (inconscient a l’apagar el despertador) i entre 5 i 15 minuts despertar-me per tornar a la realitat…

    La son és un tema molt interessant per endinsar-se’n, però més val aixecar-se a l’hora xDDD. Si a algú més li passa, aconsello tenir més d’un despertador i canviar-los de lloc. En el moment en que la mà no toca el despertador on ha d’estar, et despertes! A més, l’estrès per saber on coi l’has posat et desvetlla del tot (a més, si el soroll és molt desagradable, millor que millor!)

    Respon

Deixa un comentari

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


RSS Twitter

  • S'ha produït un error; probablement el canal ha deixat de funcionar. Torneu-ho a provar d'aquí una estona.

Flickr Photos

Palacio de cristal #iphone7 #takenwithaniphone7 #palaciodecristal #madrid #retiro #park #architecture #glass #blue #sky

Barcelona buildings #iphone7 #takenwithaniphone7 #barcelona #buildings #skyscraper #skyline #sky #sunset #night #agbar

Sailing Barcelona #iphone7 #takenwithaniphone7 #barcelona #sailing #sky #skyline #whotel #hotelw #sky #clouds #mediterranean

More Photos

Blog Stats

  • 47,970 hits

del.icio.us


