Desorientació temporal i espacial

6 Juliol 2008 at 4:54 pm 3 comentaris

De vegades quan tinc el cervell molt cansat em passa que de tant en tant tinc una mena de sensació de Dejà vu, però que no ho és exactament. És com si de sobte em comencés a plantejar què estic fent allà on sóc, perquè hi sóc, si és un somni o és realitat… És una mena de desorientació momentània que pot durar més o menys però que és bastant intensa. És com si estigués observant el meu entorn en tercera persona, i em veiés a mi mateix, (tot i que no em veig a mi mateix) actuant en cada instant, i jutgés i qüestionés cada moviment o acte que faig. També em noto més alt.
Si quan em passa això per exemple agafo un got d’aigua, començo a mirar al meu voltant i veig que la gent parla entre ella, fa les seves coses però ho sento tot com més difuminat i com si parlessin per parlar però sense cap altre objectiu. Llavors és quan em començo a qüestionar si jo realment sóc allà, si realment estic agafant aquell got i si realment les persones que m’envolten són reals.

Us ha passat mai? Sabeu si aquest fenòmen té nom?

Entry filed under: Paranoies. Tags: .

Miracles exist! Joe Hisaishi

3 comentaris Add your own

  • 1. Jennifer  |  7 Juliol 2008 a les 1:46 am

    http://www.popsci.com/scitech/article/2007-10/mind-tricks-explained

    Respon
  • 2. bernat  |  7 Juliol 2008 a les 1:20 pm

    si, i no notes q les coses set distancien més?
    crec q es pq no t’arriba la sang al cervell o algu axí
    tranki no es greu xDxD
    dew

    Respon
  • 3. Jennifer  |  27 Setembre 2008 a les 6:39 am

    Problem #1: you say that you felt higher

    Solution #1: … lay off the marijuana tea.

    Problem #2: does this phenomenon have a name?

    Solution #2: yes- and it’s called the early stages of paranoid schizophrenia, so good for you! you put the entry under the appropriate category

    Respon

Deixa un comentari

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


RSS Twitter

  • S'ha produït un error; probablement el canal ha deixat de funcionar. Torneu-ho a provar d'aquí una estona.

Flickr Photos

Palacio de cristal #iphone7 #takenwithaniphone7 #palaciodecristal #madrid #retiro #park #architecture #glass #blue #sky

Barcelona buildings #iphone7 #takenwithaniphone7 #barcelona #buildings #skyscraper #skyline #sky #sunset #night #agbar

Sailing Barcelona #iphone7 #takenwithaniphone7 #barcelona #sailing #sky #skyline #whotel #hotelw #sky #clouds #mediterranean

More Photos

Posts Més Vistos

Blog Stats

  • 47,961 hits

del.icio.us


