Percepció del calendari

25 Juny 2008 at 11:39 pm 4 comentaris

No se si us passa amb alguna altra cosa, però a mi em passa que des que tinc ús de rao i se que els anys es divideixen en mesos m’he anat fent un mapa mental de com és el calendari.
Per exemple, quan us diuen: “Què fas a l’agost?” quina imatge us ve al cap? O, “Com tens la primera setmana de novembre?” Com us imagineu si ho teniu ocupat?

He intentat dibuixar el meu mapa mental el més exacte possible…

Com es veu a la imatge tinc una estructura més o menys ordenada fins al maig. Quan arriba el juny se’m fusiona amb el juliol, és a dir, per a mi el juny i el juliol són com un mes abans de l’agost. Llavors l’agost és llarg, extens i indefinit, i després ve setembre, que és el primer mes que no és agost. Setembre em serveix per separar vacances de no vacances i per això el dec tenir tant definit. Després de setembre hi ha octubre i novembre que també són com si fossin més o menys el temps que hi ha abans de desembre. Finalment hi ha desembre que depenent de la situació me l’imagino al final de tot, o abans de gener. És la part més difícil de dibuixar ja que és als dos llocs alhora, però depenent de la situació, suposo que es podria comparar amb el gat de Schrödinger, fins que no he d'”obrir” el calendari no es defineix com a últim mes o primer mes.

“Percepcions d’altres persones”

Laura

Entry filed under: Paranoies. Tags: .

Sant Joan a Roses The Doppler Effect Day in Barcelona (and Spain)

4 comentaris Add your own

  • 1. mariona  |  26 Juny 2008 a les 12:34 pm

    boníssim!
    el meu “calendari perceptiu” és si fa no fa igual… però fins el 15 de setembre no se’m faria tan clar com a tu… estaria fusionat amb l’agost, per influència de l’etapa escolar… jejee🙂

    ah, i hi ha dos mesos, per mi, que semblen molt curts: un és el gener, que passa volant… comences l’any estrenant número i en no res dius… ostres, ja ha passat un mes d’aquest nou any…! i l’altre és abril, pq com q faig anys a final de mes, sembla que no t’hi fixes fins que arriba el dia i un cop passa la data tan esperada… fiu! ja ha passat el mes…

    m’encanten aquestes paranoies teves…
    :-))

    Respon
  • 2. Dani  |  30 Juny 2008 a les 10:01 pm

    Doncs jo dec tenir el cap buit perquè per molt que m’hi esforci no aconsegueixo fer-me un esquema mental! xD
    Amb prou feines m’imagino l’ordre dels mesos…

    Respon
  • 3. mutsuda  |  30 Juny 2008 a les 11:28 pm

    Suposo que cadascú te la seva manera d’ubicar el calendari xD I pel que sembla hi ha gent com tu que no necessita estructurar-lo al cap! És curiós això eh!

    Respon
  • 4. Laura  |  12 Juliol 2008 a les 3:19 am

    ualaaaaa jajajajajajaj el meu no es per a res aixi!!!!! jijijiji algun dia si mi fas pensar, et dibuixo el meu, MUAAAAAAA

    Respon

Deixa un comentari

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


RSS Twitter

  • S'ha produït un error; probablement el canal ha deixat de funcionar. Torneu-ho a provar d'aquí una estona.

Flickr Photos

Onada #iphone7 #takenwithaniphone7 #sea #wave #mediterranean #water

Palacio de cristal #iphone7 #takenwithaniphone7 #palaciodecristal #madrid #retiro #park #architecture #glass #blue #sky

Barcelona buildings #iphone7 #takenwithaniphone7 #barcelona #buildings #skyscraper #skyline #sky #sunset #night #agbar

More Photos

Posts Més Vistos

Blog Stats

  • 47,970 hits

del.icio.us


