Col·laboració via Youtube!

28 Febrer 2008 at 3:33 am 2 comentaris

Qui hauria dit fa 10 anys que serien possibles moltes de les coses que es poden fer avui dia amb les noves tecnologies. Jo segur que no. Fa 10 anys no hagués pensat que jo penjaria un video al Youtube, i que una persona a l’altra banda d’un oceà em comentaria la possibilitat de col·laborar en el video sense ni tan sols haver-nos de moure de les respectives cases.
Doncs ara, 10 anys després, això ha estat possible, i he penjat un video al youtube que ja havia penjat fa temps, però la versió cantada per en Sean, dels EEUU.

 

Entry filed under: Música. Tags: .

Crec que no eren paranoies…! Estudi sobre les estacions de bicing

2 comentaris Add your own

  • 1. Sam  |  2 Març 2008 a les 1:49 pm

    Hi, I saw the video on YouTube! A job well done!

    It is such a BEAUTIFUL song, I was wondering if you had the score for it? It would be great if you could email me! Thank you!

    Cheers!

    Respon
  • 2. inventariant  |  3 Març 2008 a les 4:20 pm

    és q ets la host… quan el vaig veure li vaig comentar a l’a. exactament el q has escrit al post. Que qui ho havia de dir, etc. Genial! M’has recordat q no fa gaire un noi dels EUA també m’ha demanat la partitura d’una cançó q tinc penjada. Ja tinc les fotocòpies fetes i el sobre pendent per enviar, pq per pdf pesava un huev.😀

    Respon

Deixa un comentari

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


RSS Twitter

  • S'ha produït un error; probablement el canal ha deixat de funcionar. Torneu-ho a provar d'aquí una estona.

Flickr Photos

Palacio de cristal #iphone7 #takenwithaniphone7 #palaciodecristal #madrid #retiro #park #architecture #glass #blue #sky

Barcelona buildings #iphone7 #takenwithaniphone7 #barcelona #buildings #skyscraper #skyline #sky #sunset #night #agbar

Sailing Barcelona #iphone7 #takenwithaniphone7 #barcelona #sailing #sky #skyline #whotel #hotelw #sky #clouds #mediterranean

More Photos

Posts Més Vistos

Blog Stats

  • 47,961 hits

del.icio.us


