Quin concert!

28 Octubre 2007 at 2:44 am Deixa un comentari

Feia temps que no anava sol a un concert, però la sensació ha estat la mateixa de sempre, et sents sol però no t’avorreixes gens. He arribat mitja hora abans de l’hora, i m’he dedicat a fer algunes fotos.

 

Accés principal a les sales de l’Auditori

 

Només arribar ja he vist la gentada fent la cua per entrar a la recepció de la sala, així que he esperat una estona fins que no hi havia tanta gent. He anat a contemplar el celobert que hi ha al mig de l’auditori, que em sembla molt curiós perquè l’únic objectiu suposo que es fer maco.

 

Accés a la sala1 Pau Casals

 

 

Accés a la sala1 Pau Casals i el Celobert

 

Després d’això ja he entrat a dins i m’he assegut a un raconet a esperar. Realment la sala d’espera és bastant gran i té un mini restaurant que a la mitja part s’ha omplert de gent que demanava entrepans i begudes! No m’imagino els preus que hi deuen tenir…


La sala d’espera

 

Quan faltaven 10 minuts per començar he entrat a la sala i encara no hi havia gaire gent. M’han acompanyat fins el seient, que ha resultat estar ocupat per una senyora que anava amb dues inseparables amigues més i que m’ha demanat si em podia canviar el lloc. A mi m’ha anat millor perquè el seu lloc era més a l’esquerra que el meu, amb la qual cosa es veia millor el piano!


L’escenari amb el seu Steinway preparat

 

I llavors ha començat el concert. L’havia escoltat tants cops i fins i tot l’havia intentat tocar que ja em sabia totes les notes que havien de sonar, i a la mínima que el pianista no en tocava una com a mi m’agradava que sonés se’m feia estrany, però al final m’he acostumat (al què no m’he acostumat és a la dona del costat que no parava de tossir…). El segon moviment ha estat molt i molt maco, com ha de ser, tot i que trobo que li faltava so, no se si és cosa d’on estava jo assegut o què, però em faltava so en alguns moments… I el tercer moviment doncs molt bé, tot i que no millor que el segon.

A la pausa de 20 minuts he sortit per seure a un banc més còmode, i per airejar-me, i de pas he llegit una mica un full que duia sobre els Ternary Search Trees, o arbres de cerca ternària, que crec que són els que haurem de fer servir per la pràctica de programació, però ja es veurà.

La segona part del concert, és a dir la simfonia de Schumann ha estat molt bé. No l’havia sentida mai i m’ha agradat molt sobretot cap al final, si trobo una versió interessant pel youtube ja la posaré per aquí algun dia.

Quan ha acabat el concert he anat cap a Vallcarca per formatejar un ordinador i reinstal·lar windows, el que més desitjava després de veure un concert tan maco… Eren les nou de la nit i realment era fosc!!! Com canta el Tibidabo siguis on siguis! Tanta llum!

 

 

I després de tot això ara sóc a casa. I demà, la festa dels súpers!

 

Entry filed under: Música. Tags: .

També a 1,2,3 Splash! La festa dels Súpers!

Deixa un comentari

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


RSS Twitter

  • S'ha produït un error; probablement el canal ha deixat de funcionar. Torneu-ho a provar d'aquí una estona.

Flickr Photos

Onada #iphone7 #takenwithaniphone7 #sea #wave #mediterranean #water

Palacio de cristal #iphone7 #takenwithaniphone7 #palaciodecristal #madrid #retiro #park #architecture #glass #blue #sky

Barcelona buildings #iphone7 #takenwithaniphone7 #barcelona #buildings #skyscraper #skyline #sky #sunset #night #agbar

More Photos

Posts Més Vistos

Blog Stats

  • 47,970 hits

del.icio.us


