Barcelona at Night

14 Octubre 2007 at 1:49 pm 5 comentaris

Feia bastant que no caminava tard pel carrer, però ahir es va donar l’ocasió. Després d’anar a veure ElOrfanato, que està bastant bé, però te alguna cosa que no cal, i alguna cosa que li falta (què fàcil que és criticar!!!), vam anar a sopar interculturalment a Pl. Catalunya. Des que havia promès no tornar a anar mai més al pastafiore (perquè m’havien servit una lassanya congelada) que no hi havia anat, així que no recordava què tal era, però no va ser molt dolent, suposo que perquè tenia gana.

Després vam anar a un bar al carrer tallers i hi vam estar fins la una i mitja aproximadament, on alguns vam poder contemplar com un noi trencava un focus de llum amb el cap! Tot un espectacle. El més curiós del bar eren els noms dels xarrups a un euro, eren bastant suggerents…

I ja des d’allà vam marxar cadascú a casa seva. De tornada a casa vaig fer algunes fotos nocturnes, patint per la meva càmera, perquè hi havia cada paio al parc de l’escorxador que feia por, però tot i així vaig poder-ne fer algunes a “La Dona i l’Ocell”, també una foto des de mig del carrer Aragó i un xamfrà de l’eixample a la nit. Totes les fotos estan fetes amb 2segons d’exposició, perquè si no no es veia res. Fins i tot vaig poder fotografiar un cotxe fantasma!

La Dona i l’Ocell

 

Al mig del carrer Aragó (em podria haver passat com a la Benigna)

 

El coche fatástico fantásmico!

 

Façana d’Entença amb Aragó

I res, aquest és el resum de la tarda-nit d’ahir, すごく楽しかった!

Ara toca seguir estudiant E3 i ES2

Entry filed under: General. Tags: .

Combinació sublim! Llum nova!

5 comentaris Add your own

  • 1. Júlia  |  14 Octubre 2007 a les 7:40 pm

    m’he sentit obligada a postejar-te, masumi, quan he vist la teva actualització dedicada a chopin. i és que he fet un viatge en el temps, quan començàvem a parlar, i he recordat que és gràcies a tu que ara puc tocar la dels intocables i la del pianista🙂
    gràcies!

    Respon
  • 2. mutsuda  |  14 Octubre 2007 a les 9:15 pm

    Júlia!!! Són maques eh! Jo ara m’he obsessionat amb el Raindrop Prelude perquè no se, com que el va composar a Mallorca em fa gràcia xD

    Doncs d’aquí poc hi ha un concert de Chopin a l’auditori! Ja et mantindré informada!!!😉

    Respon
  • 3. bernatguti  |  15 Octubre 2007 a les 6:11 pm

    jo me obsesionat em la dels intocables!!xD per cert pasam la partitura del Raindrop Prelude si la tens! q em fa gracia per q surt al anunci de Halo 3!

    Respon
  • 4. mutsuda  |  15 Octubre 2007 a les 9:27 pm

    La partitura del Raindrop Prelude la pots baixar d’aquí:

    http://www.sheetmusicarchive.net/dlpage_new.cfm?composition_id=244

    Respon
  • 5. bernatguti  |  16 Octubre 2007 a les 9:53 pm

    merçi!!^^

    Respon

Deixa un comentari

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


RSS Twitter

  • S'ha produït un error; probablement el canal ha deixat de funcionar. Torneu-ho a provar d'aquí una estona.

Flickr Photos

Palacio de cristal #iphone7 #takenwithaniphone7 #palaciodecristal #madrid #retiro #park #architecture #glass #blue #sky

Barcelona buildings #iphone7 #takenwithaniphone7 #barcelona #buildings #skyscraper #skyline #sky #sunset #night #agbar

Sailing Barcelona #iphone7 #takenwithaniphone7 #barcelona #sailing #sky #skyline #whotel #hotelw #sky #clouds #mediterranean

More Photos

Blog Stats

  • 47,970 hits

del.icio.us


