Estudiar…

30 Setembre 2007 at 10:44 pm 2 comentaris

Des que he començat la uni que no tinc gaire temps per inspirar-me i pensar en el blog, i com que escriure forçat és el que menys m’agrada, no escric. Ahir vaig anar de compres per primera? vegada a la meva vida, i em vaig comprar uns pantalons, per primer cop a la vida. No sabia que tenia la talla 38! Quines coses no? Després passeig pel maremàgnum, mirar els vaixells, i filosofar sobre les estrelles xD, molt interessant tot plegat!

Avui ha tocat dia d’estudi, al matí a casa, a la tarda a la biblio, a la nit a una casa. I tot perquè demà quan arribi l’hora de l’examen el vegi i se’m posin els ulls com taronges… Visca la enginyeria del software 2!!! Si d’alguna cosa serveix aquesta assignatura, és perquè la gent que no domina l’ortografia s’adoni que “enginyeria” es diu “enginyeria” i no “ingenyeria” com diuen alguns, ja que si no es diria “IS2”. Són petites reflexions que em venen al cap. I també em ve el cap si realment és útil això d’estudiar aquestes assignatures amb noms raros, si després, a la vida real et diuen que volen un projecte per la setmana que ve… amb tant poc temps no et dóna per fer un model conceptual de dades amb els seus diagrames i contractes… Sort que el meu objectiu no és treballar del què estudio…

Després d’aquesta petita reflexió, poso una foto de la qual estic bastant orgullós perquè per fer-la m’he fet mal. Feia temps que no em feia tant de mal, però és que la foto valia la pena, és de l’exhibició aèria que han fet avui a barcelona. Estava estudiant i els he vist passar per la finestra, i per poder fer la foto he saltat per la finestra amb el mòbil a la mà, i la resta ja es pot imaginar.

30092007712.jpg

Fins aviat!

Entry filed under: General. Tags: .

Reservat Fryderyk Franciszek Chopin

2 comentaris Add your own

  • 1. Bruna  |  1 Octubre 2007 a les 7:28 pm

    EI!!!! Ja ho diuen que la fotografia és un esport de risc….. jo també em vaig fer una bona rascada en una excursió del cau volent fer una foto a una papallona mentre jugàvem a no sé què i vaig volar per sobre un nen… jo em vaig fer mal, peròla càmara està bé…😛
    FIns demà

    Respon
  • 2. inventariant  |  2 Octubre 2007 a les 11:08 am

    >>el meu objectiu no és treballar del què estudio…
    caram! sí que ho tens clar… i sí que estàs tranquil!!!

    >>poso una foto de la qual estic bastant orgullós perquè per fer-la m’he fet mal. Feia temps que no em feia tant de mal, però és que la foto valia la pena, és de l’exhibició aèria que han fet avui a barcelona. Estava estudiant i els he vist passar per la finestra, i per poder fer la foto he saltat per la finestra amb el mòbil a la mà, i la resta ja es pot imaginar

    M’HAS FET RIURE TAAAAAAAAANT! em ploren els ulls i tot! és q m’he imaginat l’escena i em tronxo…!! el que passa és q estic a l’aula d’informàtica de la biblio, i encara em fa més riure pq no ho puc exterioritzar i ric fent abdominals per no fer soroll, JAAA JAAAAAAAAAJAAAA! ai, però em sap greu que et fessis mal, eh… només q m’ha fet molta gràcia que el motiu de posar-la sigui que fent-la t’has fet mal…! almenys que la vegi molta gent, no? i així et consola una mica del PINYARRACO QUE ET VAS FOTRE!!!!!!! :-DDD

    Respon

Deixa un comentari

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


RSS Twitter

  • S'ha produït un error; probablement el canal ha deixat de funcionar. Torneu-ho a provar d'aquí una estona.

Flickr Photos

Onada #iphone7 #takenwithaniphone7 #sea #wave #mediterranean #water

Palacio de cristal #iphone7 #takenwithaniphone7 #palaciodecristal #madrid #retiro #park #architecture #glass #blue #sky

Barcelona buildings #iphone7 #takenwithaniphone7 #barcelona #buildings #skyscraper #skyline #sky #sunset #night #agbar

More Photos

Posts Més Vistos

Blog Stats

  • 47,970 hits

del.icio.us


