Kyoto

16 Agost 2007 at 3:07 pm 2 comentaris

Feia dies que no escrivia, i és que no hem fet gaire coses suficientment interessants fins avui, que hem anat a Kyoto. Hem sortit de casa a les 9 del matí cap a l’estació de Gifu Hashima, i hem agafat el Shinkansen (Kodama), fins a Kyoto per uns 30euros (ouch + ouch perquè encara hem de tornar…) i a les 10:40 ja erem a Kyoto. Com que feia calor i volíem deixar les motxilles, hem passat per l’hotel per deixar-les. Concretament el Kyoto Princess Hotel. La nit d’avui ens costa 240euros. No, no és que ens hagi tocat la loteria ni molt menys, però és que som del club Mileage de JAL (Japan Airlines), i teníem 40.000yens, aproximadament el que ens costa la nit, en vals, i els havíem de gastar abans que caduquéssin (a finals d’any). Així que aprofitant que era avui era el Daimonji, el dia en que s’encenen unes lletres de foc a les muntanyes per guiar els morts en la seva tornada al cel, vam decidir venir avui. Vam mirar per internet si es podia reservar pel dia 16… i malauradament semblava que fins al dia 17 no hi havia res, precisament perquè són les dates amb més demanda, i és la nit en què més ple està Kyoto. Afortunadament vam trucar, i vam dir que teníem els vals de JAL i que si hi havia lloc el dia 16, i ens van dir que sí! En un primer moment vaig pensar que era molt estrany que per internet estigués ple i per telèfon no, però avui ho he entès. Quan hem arribat a l’hotel després de visitar el temple Kyomizu, i després que ens tanquéssin la porta als nassos al Kinkakuji, hem fet el check-in i ens han acompanyat fins l’ascensor que ens duia a l’habitació. I llavors ha estat quan ens ha dit que anavem a una planta especial, i que per accedir-hi havíem de ficar la clau de l’habitació a l’ascensor abans de picar al pis més alt de l’hotel! Total que pel què he entès, és un pis que no omplen, i on van els “socis” de la companyia aèria, i que hem tingut una sort molt gran. Ara quan coincidim amb gent a l’ascensor i fem el tinglado de la clau, la gent ens mira raro!

Ja a l’habitació hem començat a cavil·lar sobre des d’on podríem veure millor els focs a les muntanyes, fins que hem obert la cortina i hem vist que des de l’habitació ja se’n veia una de muntanya! Així que hem decidit portar el sopar a l’habitació, i sopar mirant els focs.

La finestra amb la càmera del mòbil pràcticament no es veu la lletra sese foc…

Quan ja era de nit i amb el foc encès sí que es veu!

M’he deixat el lector de targetes, així que no puc posar fotos de qualitat de Kyoto… quan arribi al poble actualitzo amb fotos!

Demà al matí temple d’or que ens han tancat avui i cap a Nara a jugar amb els bambis!

Entry filed under: Japan '07, Viatges. Tags: .

Obon Kinkakuji, Ryoanji, Nara!

2 comentaris Add your own

• 1. bernatguti  |  17 Agost 2007 a les 1:51 am

Hola! k tal¿?
    m’ha agradat mol tmb aquest post^^
    aquest hotelas seria l’equivalent a un 5 estrelles aquí?
    ya diras q tal el kinkakuji
    dew!

Respon
  • 2. mutsuda  |  17 Agost 2007 a les 1:59 pm

xD doncs no ho se perque al japo als hotels no acostumen a dir quantes estrelles tenen… pero probablement si, encara que no he anat mai a un 5stars espanyol…