Ikatsuri

1 Agost 2007 at 2:13 pm 1 comentari

Vam sortir a les 2 del migdia japoneses, (és a dir 15 minuts abans de les 2) i vam anar cap al “Nihonkai” = Mar del Japó. Vam pujar al vaixell a les 4 o així, i a les 5 vam arribar suficientment mar endins. Com que encara era de dia, no es podien pescar calamars, i vam pescar “jureles”, que no se com es diu en català. Es pesquen amb un muntatge que acaba tenint 6 ams, per tant en pots pescar 6 de cop. Així va ser, perquè es veu que era bona època, i només ficar la canya ja en pescaves 6 de cop, la qual cosa era bastant pal, perquè pescar-ne 6 també vol dir desengantxar-ne 6!!!

Com que els ams són d’aquells que tenen una mena de ganxo perquè un cop es clavi no es pugui treure, doncs complicava una mica la tasca. Per sort va durar poc la pesca de “jureles” i de seguida es va fer fosc, així que vam preparar les canyes per a la pesca de calamars. L’am que es fa servir és diferent, és una mena d’imitació de peix fals, amb unes agulles punxagudes al voltant, que no tenen ganxo per evitar que fugin, així que per treure el calamar un cop pescat era molt més fàcil!

Com que ja era fosc i els calamars venen cap a la llum, vam encendre els llums del vaixell, i semblava que fos migdia!!! Malauradament hi havia lluna plena, i ens feia la competència… així que no era el dia més indicat per pescar calamars…

Tot i així en vam pescar 40 entre tots! El primer calamar que vaig pescar em va fer una mica de respecte, perquè just quan el tens a la teva alçada per treure’l de l’am, et tira un xorro d’aigua i et mulla, però això si tens sort, perquè qualsevol dels xorros d’aigua que et tira, podria ser de tinta!!! Afortunadament només em vaig tacar una mica els cordons de les bambes amb un calamar una mica mal xinat!

Amb el primer calamar em vaig clavar un parell de les agulles al dit gros de la mà esquerra, amb la qual cosa em fa molt de mal quan faig el mini-turbo al Mario Kart DS!

calamars.jpg
Aquests 4 els vaig pescar de cop!

 

calamar.jpg
Dos dels 4!

Ara mateix escric des de l’hotel de Tokyo, és a dir que tinc connexió, però és una mica tard (les 9 de la nit) i vaig a dormir!

Demà actualitzo amb el resultat del primer dia a Tokyo!

Entry filed under: Japan '07, Viatges. Tags: .

Turisme! Akihabara – Ginza

1 Comentari Add your own

  • 1. Ana  |  1 Agost 2007 a les 9:46 pm

    jo tmb vull pescar!!! xD te pinta de ser bastant entretingut!
    la roba te la vas comprar tota expressament? es q la samarreta m sona daverla vist abans!jeje :p

    q vagi mb!! ciaoo!!

    Respon

Deixa un comentari

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


RSS Twitter

  • S'ha produït un error; probablement el canal ha deixat de funcionar. Torneu-ho a provar d'aquí una estona.

Flickr Photos

Palacio de cristal #iphone7 #takenwithaniphone7 #palaciodecristal #madrid #retiro #park #architecture #glass #blue #sky

Barcelona buildings #iphone7 #takenwithaniphone7 #barcelona #buildings #skyscraper #skyline #sky #sunset #night #agbar

Sailing Barcelona #iphone7 #takenwithaniphone7 #barcelona #sailing #sky #skyline #whotel #hotelw #sky #clouds #mediterranean

More Photos

Blog Stats

  • 47,970 hits

del.icio.us


