Algunes coses

25 Juliol 2007 at 6:49 am Deixa un comentari

Ja és la segona nit que dormim aquí, i encara no ens hem adaptat del tot a l’horari! Ens desvetllem a les 3 o 4 de la matinada, però per sort ens tornem a adormir. Ahir a la tarda vam anar a una farmàcia a comprar un respall de dents, i de pas vam comprar antimosquits, calmant de picades, i crema solar. Poca cosa més vam fer ahir, més que descansar i aquesta petita sortida.

Avui al matí hem anat a visitar una mica l’empresa del tiet-avi, anomenada Suito, i que es dedica a la fabricació de màquines depuradores i potabilitzadores de l’aigua (com per exemple de convertir aigua marina en aigua potable). L’aigua amb què ens dutxem passa per una de les seves màquines, i li treu tot els minerals, amb la qual cosa el cabell queda molt suau.

Després de visitar una mica l’empresa, hem anat a dinar amb ell a un restaurant especialitzat en Anguiles (unagui), i n’hem menjat una mica!

Aprofito aquest post per posar una foto desde l’avió, en què es pot veure el pic del Fujiyama! Poques vegades es pot veure desde terra, doncs almenys veiem-lo des de l’avió, no?

Fins aviat!

Entry filed under: Japan '07, Viatges. Tags: .

Ja som al Japó! 二十六日

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed

RSS Twitter

• S'ha produït un error; probablement el canal ha deixat de funcionar. Torneu-ho a provar d'aquí una estona.

Flickr Photos

Palacio de cristal #iphone7 #takenwithaniphone7 #palaciodecristal #madrid #retiro #park #architecture #glass #blue #sky

Barcelona buildings #iphone7 #takenwithaniphone7 #barcelona #buildings #skyscraper #skyline #sky #sunset #night #agbar

Sailing Barcelona #iphone7 #takenwithaniphone7 #barcelona #sailing #sky #skyline #whotel #hotelw #sky #clouds #mediterranean