Ja som al Japó!

24 Juliol 2007 at 5:12 am 3 comentaris

El primer avió fins a París va passar volant, tot i el menjar fastigós que ens van servir. Vam estar unes 3 hores esperant a l’aeroport de París, comprant colònies, roba pija, i cinturons D&G (suposo que s’ha notat que no és veritat…).

Foto de la terminal de sortides de Paris CDG.

El següent avió, el de 12 hores, no va passar tan ràpid, però també deu n’hi do. El menjar era comestible! Vam aprofitar poc totes les pelis que es podien veure, però vam dormir, que és la manera com més ràpid pasa el temps!

Al cap de les 12 hores, i a les 13:00 hora local, vam arribar a l’aeroport Centrair de Nagoya. Després de passar el control d’immigració, (en el meu cas de “tornada al país”), vam passar per un control on amb una mena de càmeres et miraven la temperatura corporal: el control de quarantena. Després mentre recollíem les maletes, els gossos policials t’anaven olorant per veure si portaves droga, i passats tots aquests controls, per fi vam sortir per la porta, on ens estaven esperant l’àvia i el tiet avi.

D’esquerra a dreta: Keiji, Berta, Kaori, Kenzo(al fons), Yukinobu(tiet-avi), Toyoko(àvia)

Foto desde la barra del restaurant, es pot observar la part Europea de l’aeroport

Vam passejar per la zona comercial de l’aeroport, que es divideix en zona Europea, i zona Japonesa, i vam prendre alguna cosa durant una estoneta i després ja ens vam posar en marxa cap a casa.

Una horeta i mitja de cotxe, i ja erem a Yoro, Gifu. Vam saludar a tots els familiars i amb les maletes, vam fer via cap a casa del tiet avi, que ens va convidar a dormir-hi aquests dies.

Al cotxe, anant cap al poble

De moment aquí no em res més que dormir, així que no hi ha gaire més a explicar, però quan hi hagi alguna novetat, ja escriuré de nou!

Ja- ne!!

Entry filed under: Japan '07, Viatges. Tags: .

Demà marxem! Algunes coses

3 comentaris Add your own

• 1. Ana  |  24 Juliol 2007 a les 10:57 am

quina enveja em fa la berta!!!!!! xDD
    b, sort q tot a anat b i ja sou alla, jeje, ptonets!!!

Respon
  • 2. Ita  |  24 Juliol 2007 a les 3:39 pm

Quina guapada veure les fotos i els comentaris tan aviat…per cert, us heu lliurat de l'”apagón” històric de BCN… bé, que vagi bé i que no us piquin els mosquits tigre. Petons a tots!!!

• 3. llunaimarionesipluja  |  24 Juliol 2007 a les 5:19 pm

ostres què xulo es veu tot!
    sant google diu que ja-ne vol dir alguna cosa així com “see you later” pues eso, ja anireu penjant croniquilla dels vostres dies al japó, q des de catalunya ens encantarà seguir-ho!
    una abraçada a la llum de les espelmes des de barcelona!😉