Nintendo DS

1 Juliol 2007 at 4:26 pm 2 comentaris

Després de bastant de temps tenint-la, per fi he aconseguit avui jugar en xarxa a través del meu router. Fins avui no havia aconseguit connectar-me, ja que em donava un error que no tenia cap sentit. Pensava que es devia a que tinc configurat l’WDS amb dos routers, és a dir un repetidor, i pensava que la DS es connectava al repetidor i es perdia o alguna cosa per l’estil, però avui llegint per enèssima vegada un fòrum, he llegit “la ds funciona con 11b” i per curiositat he anat a mirar com tenia configurat el meu router, i he vist que ho tenia posat a 11g!!! De totes formes, un cop posat 11b+g no ha estat un moment, ja que la DS no volia funcionar amb DHCP activat, així que he hagut de configurar-lo manualment a la DS, i ara sí, per fi he pogut jugar per internet al Mario Kart DS.

 

Per si algú em vol afegir com a amic: 274981-934420, i poseu-me el vostre codi amic com a comment!

Entry filed under: General. Tags: .

Connexions inalàmbriques Viatge al Japó ’07

2 comentaris Add your own

  • 1. Ladydal  |  2 Juliol 2007 a les 12:22 pm

    Mario kart! lestiu passat em vaig viciar taant…

    Respon
  • 2. mutsuda  |  2 Juliol 2007 a les 1:39 pm

    Tens la DS?

    Respon

Deixa un comentari

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


RSS Twitter

  • S'ha produït un error; probablement el canal ha deixat de funcionar. Torneu-ho a provar d'aquí una estona.

Flickr Photos

Onada #iphone7 #takenwithaniphone7 #sea #wave #mediterranean #water

Palacio de cristal #iphone7 #takenwithaniphone7 #palaciodecristal #madrid #retiro #park #architecture #glass #blue #sky

Barcelona buildings #iphone7 #takenwithaniphone7 #barcelona #buildings #skyscraper #skyline #sky #sunset #night #agbar

More Photos

Posts Més Vistos

Blog Stats

  • 47,970 hits

del.icio.us


